Kan du anbefale noen hundevideo/dvd?

Hjem Forums Åpent forum Kan du anbefale noen hundevideo/dvd?

Emnet inneholder 5 svar, har 0 stemmer og var sist oppdatert av  EnnaIrak 11 år, 8 måneder siden

Se 6 innlegg - 1 gjennom 6 (av 6 totalt)
  • Forfatter

Anonym

Jeg har lyst til å kjøpe en hundefilm, men kunne godt tenke meg å høre andres oppleverser av disse filmene. Har noen sett noen av filmene som de selger på canis, og vil anbefale dem videre? er de verdt prisen?

#2357304 Report Abuse

Anonym

dvd kontakt kontraktet synes jeg var en givende film som ikke kostet mye heller, anbefales.

mentalitetsfilmene synes jeg ikke var noe for meg, men kansje heller for en hundeklubb som drev med slike tester. Kjedelige begge to rett og slett…

#2357338 Report Abuse

EnnaIrak
    Participant

Men snakket ikke vi sammen etter foredraget til Turid Rugaas?

At vi skulle begynne å trene sammen?

Jeg har en klikkerdvd for valper, en klikkerdvd for voksne, og en serie med fire eller seks cd´er (husker ikke akkurat nuh) om hvordan klikkertrene fram en servicehund.

Du kunne jo fått låne disse for å se om du ville kjøpe noen av dem selv.. Ikke av meg, altså, for jeg selger ikke mine 🙂

#2357362 Report Abuse

Anonym

Hei. Det stemmer sikkert hvis du kommer fra randaberg? Hadde vært fint å få låne de. For jeg liker ikke å kjøpe ting som jeg kanskje ikke liker senere.

#2357394 Report Abuse

Doffens
    Participant

Hei.

Hva heter de filmene du har, og hvor får du tak i dem?

#2357396 Report Abuse

EnnaIrak
    Participant

Der har jeg fått kjøpt dem, alle sammen.

Clicker Puppy DVD

The How of Bow Wow DVD

Clickertrain your own assistance dog.

Se 6 innlegg - 1 gjennom 6 (av 6 totalt)

Du må være logget inn for å svare på dette emnet.